Logistyka e-commerce

  • Strona główna
  • Wyposażenie magazynu
    • Taśma pakowa >
      • Taśma pakowa papierowa
      • Taśma pakowa papierowa kraft
      • Taśma pakowa kraft
      • Taśma kraft
      • Taśma papierowa
      • Taśma papierowa kraft
      • Taśma papierowa ekologiczna
      • Taśma papierowa do pakowania
      • Taśma pakowa hot-melt
      • Taśma pakowa hot-melt kraft 48/50
      • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
  • Logistyka e-commerce
    • Logistyka ecommerce
  • Fulfillment
    • Fulfillment dla ecommerce
    • Fulfillment dla e-commerce
    • Pick & Pack
    • Click & Collect
    • Call & Collect
    • Przyjęcie towaru
    • Co-packing
    • Logistyka kontraktowa
    • Pakowanie usługowe
    • Logistyka kosmetyków
    • Logistyka w branży kosmetycznej
  • Magazynowanie
  • Pakowanie
  • Kontakt
    • Trendy i rozwiązania w pakowaniu e-commerce
    • Sell Online
    • E-grocery
    • Nowoczesne centrum logistyczne dla sklepów internetowych
    • Zwroty w e-commerce
    • Obsługa zwrotów e-commerce
    • Definicja logistyki e-commerce i jej rola w handlu online
    • Wybór partnerów logistycznych w e-commerce i jak ich ocenić
    • Wzór Logistyka
    • Wzór Logistyka

​Wege produkty coraz bardziej popularne


Już 43% Polaków sięga po gotowe dania, w których składzie nie ma ani grama mięsa. Dlaczego? Marka FRoSTA zapytała o to wprost.
Z badania przeprowadzonego na zlecenie marki FRoSTA1 wynika, że 12% osób zdecydowanie deklaruje, że jest wege. Równocześnie widoczny jest wzrost liczby fleksitarian, czyli osób, których dieta bazuje się na warzywach i innych produktach roślinnych, jednak od czasu do czasu spożywają mięso, w tym ryby. Konsumenci coraz chętniej ograniczają spożycie mięsa i testują produkty, które są jego zamiennikami. Równocześnie 39% respondentów ma w swojej rodzinie czy wśród znajomych wegetarian, zatem jest to kolejna grupa osób poszukująca pomysłów na bezmięsne posiłki.      
                                                            
Na pytanie „Czy w Twoim gospodarstwie domowym kupowane są produkty będące roślinnymi zamiennikami dla mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego?” 31% ankietowanych odpowiedziało twierdząco. Coraz chętniej sięgamy po orzechy i nasiona, kasze i rośliny strączkowe, ale także gotowe dania roślinne. Okazuje się, że aż 43% Polaków kupuje gotowe dania, w których składzie nie ma mięsa.

Wege gotowanie = wyzwanie?
Weganizm, wegetarianizm, a nawet pescowegetarianizm (dieta dopuszczająca mięso ryb i owoce morza) to wyzwanie. Przygotowanie bezmięsnych posiłków bywa trudne. Jednak przygotowanie potraw wegetariańskich nie musi być żmudne i czasochłonne – wystarczy spróbować, aby przekonać się, że to nic trudnego. Dzięki gotowym daniom mrożonym możemy łatwo rozpocząć swoją przygodę z wege czy smacznie ugościć bliskich i przyjaciół, którzy są wegetarianami.
Roślinne mrożonki od dawna są czymś więcej niż pierogi czy pizza. 60% respondentów potwierdza, że dzięki mrożonkom można odżywiać się zdrowo i pożywnie. A w sklepowych zamrażarkach czeka wybór potraw wegetariańskich i wegańskich, które wystarczy podgrzać na kuchence lub w piekarniku. To wygodne i szybkie rozwiązanie, a w przypadku dań o prostym składzie i odpowiednio przechowywanych – to sposób na pełnowartościowy posiłek.

Pyszne i jakościowe burgery od FRoSTY!
Jeśli nie macie dobrego pomysłu na wege obiad nie załamujcie rąk tylko wyciągnijcie je po smaczne burgery od FRoSTY! W dobrych sklepach są dostępne w trzech wariantach: z batata i marchewki, doprawione estragonem, kalafiorowo-brokułowe z soczewicą i pietruszką oraz szpinakowe z ziemniakami i czosnkiem. Jak wszystkie produkty FRoSTY stworzone są z najlepszej jakości składników, bez wzmacniaczy smaku, aromatów czy barwników!

1 Badanie zostało zrealizowane przez agencję SW Research metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel w dniach 23.02-24.02.2021.
Informacje o firmie:
FRoSTA to marka, która od 1998 roku wyraźnie wyróżnia się na rynku mrożonej żywności. Najważniejszym wyróżnikiem FRoSTY jest polityka 100% naturalnego smaku! Produkty marki nie zawierają dodatków do żywności – wzmacniaczy smaku, barwników ani aromatów. FRoSTA w swoich daniach używa świeżych ziół, prawdziwego masła czy świeżej śmietany – stąd właśnie bierze się ich naturalny smak. FRoSTA. Smaczna i prosta. 

Informacja prasowa 2021-10-27
Źródło: Newseria.pl​

Vege LifeStyle. Produkty ekologiczne, wegańskie i wegetariańskie
Vege Paczka. Click and Collect. Zamów i odbierz. Sklep ekologiczny, produkty wegańskie i wegetariańskie, produkty organiczne, zdrowa żywność, catering dietetyczny. Vegeneo Vege LifeStyle, Wege Warszawa

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) dostarczone do redakcji lub pochodzące z zewnętrznych serwisów informacyjnych. Więcej informacji: Regulamin

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Strona główna
  • Wyposażenie magazynu
    • Taśma pakowa >
      • Taśma pakowa papierowa
      • Taśma pakowa papierowa kraft
      • Taśma pakowa kraft
      • Taśma kraft
      • Taśma papierowa
      • Taśma papierowa kraft
      • Taśma papierowa ekologiczna
      • Taśma papierowa do pakowania
      • Taśma pakowa hot-melt
      • Taśma pakowa hot-melt kraft 48/50
      • Ekologiczna taśma klejąca papierowa
  • Logistyka e-commerce
    • Logistyka ecommerce
  • Fulfillment
    • Fulfillment dla ecommerce
    • Fulfillment dla e-commerce
    • Pick & Pack
    • Click & Collect
    • Call & Collect
    • Przyjęcie towaru
    • Co-packing
    • Logistyka kontraktowa
    • Pakowanie usługowe
    • Logistyka kosmetyków
    • Logistyka w branży kosmetycznej
  • Magazynowanie
  • Pakowanie
  • Kontakt
    • Trendy i rozwiązania w pakowaniu e-commerce
    • Sell Online
    • E-grocery
    • Nowoczesne centrum logistyczne dla sklepów internetowych
    • Zwroty w e-commerce
    • Obsługa zwrotów e-commerce
    • Definicja logistyki e-commerce i jej rola w handlu online
    • Wybór partnerów logistycznych w e-commerce i jak ich ocenić
    • Wzór Logistyka
    • Wzór Logistyka